Hatut ja lippikset – suojaa ja tyyliä joka säähän
Haltin hatut ja lippikset tarjoavat käytännöllisyyttä ja tyyliä kaikkiin ulkoiluun ja vapaa-aikaan. Valikoimasta löydät monipuolisia päähineitä, kuten lämpimiä pipoja kylmiin päiviin, kevyitä lippiksiä kesän aurinkoon ja säänkestäviä hattuja retkeilyyn tai vaellukselle.
Hengittävät ja laadukkaat materiaalit takaavat mukavuuden ja pitkän käyttöiän. Lippikset ja hatut on suunniteltu yhdistämään käytännöllisyys ja moderni design, joten ne sopivat niin ulkoiluun kuin kaupunkikäyttöön. Haltin päähineet ovat erinomainen lisävaruste, joka täydentää asukokonaisuutesi samalla tarjoten suojaa sääolosuhteita vastaan.
Tutustu Haltin hattuihin ja lippiksiin ja valitse itsellesi sopiva päähine, joka on yhtä aikaa tyylikäs ja toimiva.
HALTI VERKKOKAUPPA
Useimmin kysytyt kysymykset
Millä maksutavoilla voin maksaa Haltin verkkokaupassa?
Meillä käy lähes kaikki luotto- ja pankkikortit (Visa, Visa Electron, Mastercard), Mobilepay, Pivo ja Siirto. Voit maksaa tuotteet myös Svean laskulla tai erämaksulla. Sekä Svean yrityslasku on mahdollinen.
Mikä on tilauksen toimitusaika?
Normaali toimitusaikamme on 1-3 arkipäivää. Sesonki- ja kampanja-aikoina toimitusaika voi olla pidempi.
Voinko varata ja noutaa tuotteen myymälästä?
Kyllä onnistuu. Meidän Click & Collect -palvelun avulla voit varata tuotteen myymälästä. Klikkaa tuotteella olevaa "Myymäläsaatavuus" nappia ja näet heti missä myymälässä kyseistä tuotetta on myynnissä ja varattavissa.
Miten palautan tilaukseni?
Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavaan siistiin pakkaukseen. Liitä palautukseen paketin mukana tullut palautuslomake täytettynä. Huomioithan, että verkkokauppatilausta ei voi vaihtaa tai palauttaa Halti-myymälässä.
PALAUTTAMINEN POSTILLA
Vaihtoehto 1: Palauta paketti Postin palvelupisteen kautta käyttämällä palautustunnusta 644821.
Vaihtoehto 2: Luo paketille Helposti-koodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti tai OmaPosti-sovelluksessa. Kirjoita Helposti-koodi pakettiin ja vie paketti Postin pakettiautomaattiin tai Postin palvelupisteeseen.
PALAUTTAMINEN MATKAHUOLLOLLA
Vaihtoehto 1: Palauta paketti Matkahuollon palvelupisteen kautta käyttämällä palautustunnusta 9547722.
Vaihtoehto 2: Rekisteröitymällä Matkahuollon asiakkaaksi voit hakea palautustunnuksella 9547722 aktivointikoodin Matkahuollon verkkosivuilta automaattiin palauttamista varten.
PALAUTTAMINEN POSTNORDILLA
PostNord -toimituksista löydät paketin sisältä palautustarran, jolla voit palauttaa paketin PostNordin pakettiautomaatilla tai palvelupisteellä.
Kiinnitä palautustarra paketin päälle ja vie paketti PostNordin automaattiin tai palvelupisteeseen.
Lue lisää PostNordin palautuksista täältä.
Ota aina talteen paketin seurantatunnus ja/tai kuitti tositteeksi palauttamisesta.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetät ilmoituksesi peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. Tuote tulee palauttaa välittömästi tilauksen peruuttamisilmoituksen jälkeen.
Tuotteista maksamasi hinta palautetaan sinulle samalla maksutavalla, jota olet alun perin käyttänyt. Kun palautuksesi on vastaanotettu ja hyvitetty, saat tiedon asiasta sähköpostiisi.