OTA YHTEYTTÄ ASIAKASPALVELUUN
Haltin Asiakaspalvelu
Toivomme, että olet tyytyväinen tilaukseesi ja vietät ihania ulkoiluhetkiä Halti-tuotteiden parissa. Jos mielessäsi on kysyttävää tai haluat antaa palautetta, asiakaspalvelumme auttaa sähköpostin ja puhelimen välityksellä, alla yhteystiedot.
Alta löydät muutamia verkkokauppaan liittyviä usein kysyttyjä kysymyksiä. Ennen yhteydenottoa kannattaa tarkistaa, jos näistä kysymyksistä ja vastauksista löytyy ratkaisu kysymykseesi.
Jos et löydä vastausta sivuiltamme, asiakaspalvelu-tiimimme auttaa sinua mielellään kaikenlaisissa Halti-kysymyksissä!
Verkkokauppaan liittyvät kysymykset
Tilaaminen
Miten tilaan verkkokaupasta?
Kun olet valinnut haluamasi tuotteen, voit valita sen "Lisää koriin"-painikkeen kautta. Tällöin tuotteesi on mennyt ostoskoriin. Ostoskori löytyy verkkosivujen yläkulmasta oikeasta laidasta. Tätä kautta pääset tilaamaan tuotteet.
Ostoskoria painettuasi näet siellä tuotteet, jotka olet päättänyt ostaa. Tässä vaiheessa kannattaa vielä varmistaa, että tuotteet ovat haluamasi väriset sekä oikean kokoiset. Tämän jälkeen paina ”Siirry kassalle”-painiketta.
Seuraavalla sivulla täytät henkilötietosi sekä syötät mahdolliset alennus- tai lahjakoodit. Tämän jälkeen paina ”Jatka toimitustapaan”-painiketta.
Täällä pääset valitsemaan toimitustavan sekä halutun maksutavan. Jos valitset Postin tai Matkahuollon noutopisteen, Posti / Matkahuolto toimittaa tilauksesi automaattisesti valitsemaasi noutopisteeseen. Jos valitset Postin kotijakelun, Posti toimittaa paketin kotiosoitteeseesi.
Kirjoitin väärät yhteystiedot tilaukseen. Mitä teen?
Kun huomaat kirjoittaneesi väärät yhteystiedot, ota meihin yhteyttä sähköpostilla asiakaspalvelu@halti.fi tai soittamalla numeroon 09 8520 8288. Ilmoitathan sähköpostilla tilausnumerosi (#XXXX) sekä oikeat tietosi, jotta pystymme välittämään varastolle oikeat tiedot.
Tein kaksi tilausta, voiko toimituksen yhdistää?
Tilauksia ei valitettavasti pysty yhdistämään toisiinsa. Jokaiselle tilaukselle muodostuu omat seurantatiedot, joilla niitä voidaan seurata.
Voinko lisätä tilaukselleni unohtuneen tuotteen?
Valitettavasti tilauksiin ei voida lisätä tuotteita jälkikäteen. Teethän unohtuneelle tuotteelle uuden tilauksen verkkokaupassa
Palautus
Mistä löydän tilausnumeroni?
Viisinumeroisen tilausnumeron (Esim. #12345) löydät sähköpostiisi tulleesta tilausvahvistuksesta sekä paketin mukana tulleesta lähetelistasta.
Miten palautan tilaukseni?
Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavaan siistiin pakkaukseen. Liitä palautukseen paketin mukana tullut palautuslomake täytettynä. Huomioithan, että verkkokauppatilausta ei voi vaihtaa tai palauttaa Halti-myymälässä.
PALAUTTAMINEN POSTILLA
Vaihtoehto 1: Palauta paketti Postin palvelupisteen kautta käyttämällä palautustunnusta 644821.
Vaihtoehto 2: Luo paketille Helposti-koodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti tai OmaPosti-sovelluksessa. Kirjoita Helposti-koodi pakettiin ja vie paketti Postin pakettiautomaattiin tai Postin palvelupisteeseen.
PALAUTTAMINEN MATKAHUOLLOLLA
Vaihtoehto 1: Palauta paketti Matkahuollon palvelupisteen kautta käyttämällä palautustunnusta 9547722.
Vaihtoehto 2: Rekisteröitymällä Matkahuollon asiakkaaksi voit hakea palautustunnuksella 9547722 aktivointikoodin Matkahuollon verkkosivuilta automaattiin palauttamista varten.
PALAUTTAMINEN POSTNORDILLA
PostNord -toimituksista löydät paketin sisältä palautustarran, jolla voit palauttaa paketin PostNordin pakettiautomaatilla tai palvelupisteellä.
Kiinnitä palautustarra paketin päälle ja vie paketti PostNordin automaattiin tai palvelupisteeseen.
Ota aina talteen paketin seurantatunnus ja/tai kuitti tositteeksi palauttamisesta.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetät ilmoituksesi peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. Tuote tulee palauttaa välittömästi tilauksen peruuttamisilmoituksen jälkeen.
Tuotteista maksamasi hinta palautetaan sinulle samalla maksutavalla, jota olet alun perin käyttänyt. Kun palautuksesi on vastaanotettu ja hyvitetty, saat tiedon asiasta sähköpostiisi.
Kuinka kauan kestää, että saan hyvityksen tililleni?
Rahojen palautus tapahtuu viimeistään kahden viikon kuluessa.
Voinko vaihtaa tuotteen?
Verkkokaupassamme ei ole vaihtomahdollisuutta. Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, palauta vääränkokoinen tuote verkkokauppaamme ja tee haluamastasi tuotteesta kokonaan uusi tilaus.
Huomioithan, että tuotteen hinta on aina verkkokaupassa sillä hetkellä voimassa oleva hinta eikä tilaukselle voida tehdä hyvityksiä jälkikäteen. Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi.
Voinko palauttaa/vaihtaa tuotteen Halti-myymälässä?
Valitettavasti verkkokaupasta tilattua tuotetta ei pysty palauttaamaan tai vaihtamaan myymälässä. Tuote tulee palauttaa postitse takaisin Haltin varastolle.
Valitsin maksutavaksi laskun, mutta palautan tuotteen/tuotteet. Täytyykö minun ilmoittaa palautuksesta myös Svealle?
Palautuksesta menee automaattisesti info Svealle, joten sinun ei tarvitse olla erikseen yhteydessä heihin.
Maksaminen
Mitkä maksutavat käyvät Haltin verkkokaupassa?
Verkkokaupassamme käy lähes kaikki luotto- ja pankkikortit (Visa, Visa Electron, Mastercard), Mobilepay, Pivo ja Siirto. Voit maksaa tuotteet myös Svean laskulla tai erämaksulla. Myös Svean yrityslasku on mahdollinen.
Miten käytän verkkokaupan etukoodia / lahjakorttia?
Siirry ostoskoriin oikean yläkulman ”Ostoskori”-painikkeesta. Kun olet tyytyväinen ostoskorissa oleviin tuotteisiin, paina ”Kassalle”-painiketta. Oikealla puolella näet kaikki ostoskorissa olevat tuotteet. Tuotteiden alla näet tekstilaatikon ”Lahjakortti tai alennuskoodi”. Mobiililaitteella tämä kohta näkyy ostoskorin yläosassa. Syötä koodisi tekstikenttään ja paina ”Käytä”. Tämän jälkeen järjestelmä laskee sinulle alennetun hinnan.
Huomioithan, että etukoodia/lahjakorttia ei pysty lisäämään tilaukselle jälkikäteen, jos tilaus on jo maksettu. Verkkokaupan lahjakortteja ei voi käyttää Halti myymälöissä.
Minulla on Haltin verkkokauppaan lahjakortti, mutta unohdin käyttää sitä tilauksessani. Voinko käyttää sitä jälkikäteen?
Valitettavasti emme voi käyttää jälkikäteen tilauksiin lahjakortteja.
Maksoin tilaukseni, mutta en saanut tilausvahvistusta. Miten toimin?
Joissakin tilanteissa tilausvahvistuksen saapuminen sähköpostiin saattaa kestää. Odota pari tuntia ja varmista, että kirjoitit sähköpostiosoitteesi oikein. Tarkista myös roskapostisi. Jos tilausvahvistus ei ole ilmestynyt sähköpostiisi kahden tunnin sisällä, ole ystävällisesti yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu@halti.fi tai soittamalla numeroon 09 8520 8288.
Tilauksen maksaminen ei onnistunut, mitä teen?
Kyseessä saattaa olla pankin päässä oleva tilapäinen häiriö. Odota hetki ja kokeile maksaa tilauksesi uudestaan. Mikäli tilaus ei kumminkaan onnistu, ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu@halti.fi. Huomioithan, että laskulla tai erämaksulla maksaessa Svea Ekonomi tekee luottotarkistuksen, jonka hyväksymiseen tai hylkäämiseen Haltin asiakaspalvelu ei voi vaikuttaa.
Tilasin Halti World -uutiskirjeen, mutta en saanut -10% etukoodia. Mitä teen?
Kun täytät yhteystietosi ja tilaat Halti World -uutiskirjeen, sinulle pitäisi tulla sähköpostiisi viesti, jossa on henkilökohtainen alennuskoodisi. Tarkistathan, onko viesti mennyt roskapostikansioon. Jos et ole saanut etukoodia muutaman tunnin sisällä, ole meihin yhteydessä sähköpostilla asiakaspalvelu@halti.fi. Huomioithan, että uutiskirjeen etukoodin voi saada vain kerran.
Palautin tuotteen, mutta laskussa näkyy edelleen väärä summa. Mitä teen?
Kun olemme vastaanottaneet tuotepalautuksesi, tämän jälkeen tieto menee eteenpäin laskuttajalle. Jos palautit koko tilauksen, sinun ei tarvitse maksaa laskua mutta jos palautit vain osan tuotteista, silloin laskusta maksetaan pidettyjen tuotteiden hinta.
Voit joko olla suoraan yhteydessä Svea Ekonomin asiakaspalveluun numeroon 09 42423031 tai sähköpostitse asiakasinfo@svea.fi Vaihtoehtoisesti voit myös olla meihin yhteydessäyhteydenottolomakkeenkautta tai soittamalla numeroon 09 8520 8288.
Toimitus
Miten voin seurata tilaukseni tilaa?
Kuinka pitkä toimitusaika on?
Normaali toimitusaikamme on 1-3 arkipäivää. Sesonki- ja kampanja-aikoina toimitusaika voi olla pidempi.
Kuinka kauan Posti, Matkahuolto ja PostNord säilyttää tilaukseni?
Pääsääntöisesti Posti, Matkahuoltoja PostNord säilyttää noutopisteiden paketit yhden viikon. Tarvittaessa paketin säilytysaikaa voidaan pidentää. Ole tällöin ystävällisesti yhteydessä Haltin asiakaspalveluun sähköpostilla asiakaspalvelu@halti.fi tai soittamalla numeroon 09 8520 8288.
Tilaukseni on toimitettu väärään kaupunkiin, mitä teen?
Ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@halti.fi tai soittamalla numeroon 09 8520 8288, niin selvitämme asian.
Haluaisin vaihtaa noutopisteen toiseen paikkaan. Kuinka se onnistuu?
Emme valitettavasti pysty muuttamaan asiakkaan valitsemaa noutopistettä. Paketti toimitetaan ensisijaisesti asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen tai asiakasta postinumeron perusteella lähimpään noutopisteeseen.
Mikäli tilaukselle valittu noutopiste on täynnä, Posti/Matkahuolto/PostNord toimittaa paketin seuraavaksi lähimpään noutopisteeseen.
Mikäli asiakas on Postin Oma Posti -palvelussa valinnut itselleen oman noutopisteen, paketti toimitetaan kyseiseen noutopisteeseen, ellei tilaukseen ole erikseen valittu toista noutopistettä.
Olen hukannut lähetystunnukseni. Mistä saan sen?
Lähetystunnus löytyy lähettämästämme toimitusvahvistuksesta. Jos toimitusvahvistus on hukkunut, saat tietää lähetystunnuksen laittamalle meille viestiä joko sähköpostilla asiakaspalvelu@halti.fi tai soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 09 8520 8288.
Kuinka paljon toimitus maksaa?
Voit joko valita noudon Postin, Matkahuollon tai PostNordin noutopisteestä. Postin postipaketti, Matkahuollon lähellä-paketti ja PostNordin MyPack Collect toimitusmaksu on 5,90 € tai Postin kotijakelun, joka maksaa 8,90 €.
Yli 150 € tilauksissa Postin postipaketti, Matkahuollon lähellä-paketti ja PostNordin MyPack Collect on ilmainen.
Halti asiakaspalvelu
Klo 9 - 15, asiakaspalvelu suljettu 6.12.2024
Yhteydenotot sähköpostilla asiakaspalvelu@halti.fi
Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tuotteisiimme ja palveluumme. Jos palautteesi koskee tilausta, ilmoitathan silloin myös tilausnumeron. Otamme myös mielelämme vastaan kaikenlaista palautetta ja kehitysehdotuksia.
09 8520 8288 Puhelin hinta on normaali paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksu.