Kaksi ihmistä, joilla on takit, hatut ja reput päällään, vaeltaa ylämäkeen, taustalla järvi ja metsä kirkkaalla taivaalla.

TILAUS JA TOIMITUS

Toimitusaika

Verkkokaupan toimitusaika on tavallisesti 1-3 arkipäivää. Arkipyhien, kampanjoiden ja alennusmyyntien aikana toimitusaika saattaa olla normaalia pidempi. Ahvenanmaalle toimitukset eivät ole mahdollisia.

Toimitustavat

Toimitustapa valitaan kassalla kun viimestelet tilauksesi. Verkkokaupassamme on valittavana alla olevat toimitustavat:

Posti postipaketti

Voit valita noutopisteeksi postin toimipisteen tai pakettiautomaatin. Posti ilmoittaa paketin saapumisesta tekstiviestillä.

Posti kotijakelu

Kotiintoimitus. Suurimmissa kaupungeissa saat Postilta tekstiviestin (linkin), jonka kautta voit valita itsellesi sopivan toimitusajan klo 9-21 välillä. Muualla Suomessa Postista otetaan yhteyttä puhelimitse ja sovitaan paketin jakeluaika.

Matkahuolto lähellä-paketti

Voit valita noutopisteeksi Matkahuollon toimipisteen tai pakettiautomaatin. Matkahuolto ilmoittaa paketin saapumisesta tekstiviestillä tai sähköpostilla.

PostNord Parcel Locker

Voit valita noutopisteeksi PostNordin toimipisteen tai pakettiautomaatin. PostNord ilmoittaa paketin saapumisesta tekstiviestillä tai sähköpostilla.

Toimituskulut

  • Posti tai PostNord noutopiste: 6,50 €
  • Matkahuolto noutopiste: 6,90 €
  • Ilmainen toimitus yli 200 € tilauksille (noutopistepaketit)
  • Posti kotijakelu: 10,90 €

Mikäli pakettia ei noudeta määräaikaan mennessä, se palautuu varastollemme ja käsitellään palautuksena. Noutamattomasta paketista peritään voimassa oleva palautuskulu.

Lahjakortti toimitetaan sähköpostiisi. Voit tulostaa sen tai välittää sen edelleen sähköpostitse.

Lue lisää palautuksesta

Tilauksen seuranta

Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen ja myöhemmin viestejä, joiden avulla voit seurata tilauksesi etenemistä. Kun tilauksesi on käsitelty varastolla, saat sähköpostitse toimitusvahvistuksen, joka sisältää lähetystunnuksen.

Lähetystunnuksella voit seurata paketin kulkua Postin, Matkahuollon tai PostNordin verkkosivuilla.

Jos et saa tilausvahvistusta sähköpostiisi tilauksen lähettämisen jälkeen, ota yhteyttä Haltin asiakaspalveluun: puhelimitse 09 8520 8288 tai sähköpostitse info@halti.fi.

Tilauksen peruutus tai muuttaminen

Tilauksen peruuttaminen tai muuttaminen ei ole mahdollista tilauksen tekemisen jälkeen. Voit kuitenkin palauttaa tuotteet palautusohjeidemme mukaisesti.

Jos tilasit väärän tuotteen, koon tai värin, voit palauttaa tuotteen ja tehdä uuden tilauksen. Palautettujen tuotteiden hinta hyvitetään käytetylle maksutavalle.

Lue palautusohjeet

Saitko viallisen tuotteen?

Halti-tuotteet valmistetaan kestämään aikaa ja käyttöä, ihmisiä ja luontoa kunnioittaen. Mikäli kuitenkin havaitset tuotteessa virheen, ilmoita siitä mahdollisimman pian asiakaspalveluumme.

Lue tarkemmat ohjeet

FAQ / Usein kysytyt kysymykset

Kirjoitin väärät yhteystiedot tilaukseen, mitä teen?

Kun huomaat kirjoittaneesi väärät yhteystiedot, ota meihin yhteyttä sähköpostilla info@halti.fi tai soittamalla numeroon 09 8520 8288.

Tulin katumapäälle. Miten perun tilaukseni?

Tilauksen peruuttaminen tai muuttaminen ei ole mahdollista. Voit palauttaa tuotteet palautusohjeidemme mukaan. Paluattamasi tuotteiden hinta hyvitetään sinulle tilauksen käytetylle maksutavlle.

Voinko lisätä tilauksellesi unohtuneen tuotteen?

Valitettavasti tilauksiin ei voida lisätä tuotteita jälkikäteen. Teethän unohtuneelle tuotteelle uuden tilauksen verkkokaupassa.

Tein kaksi tilausta, voiko toimituksen yhdistää?

Tilauksia ei valitettavasti pysty yhdistämään toisiinsa. Jokaiselle tilaukselle muodostuu omat seurantatiedot, joilla niitä voidaan seurata.

Miten voin seurata tilaukseni tilaa?

Meiltä lähetetään sähköpostitse toimitusvahvistus, joka sisältää lähetystunnuksen. Voit seurata tilauksen kulkua Postin tai Matkahuollon sivuilta.

Miten pitkä toimitusaika on?

Normaali toimitusaikamme on 1-3 arkipäivää. Sesonki- ja kampanja-aikoina toimitusaika voi olla pidempi.

Lisää usein kysyttyjä kysymyksiä löydät FAQ sivulta.