Tuotteiden palautus

Palautusoikeus

Sinulla on oikeus peruuttaa etämyyntisopimus Halti-verkkokaupan toimitusehdoissa mainituin rajoituksin 14 päivän kuluessa siitä, kun tavara on vastaanotettu. Peruutusilmoituksen voit tehdä joko palauttamalla tuotteen TAI ilmoittamalla peruutuksesta Haltille laittamalla sähköpostia osoitteeseen info@halti.fi. Palautus on asiakkaillemme ilmainen.

Peruutusilmoituksessa tulee aina käydä ilmi tilausnumero (esim. #12345) ja mitä tuotteita olet palauttamassa.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetät ilmoituksesi peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. Huomioithan, että pelkkä paketin noutamatta jättäminen ei riitä etäkaupan purkamiseen.

 

Palauttaminen

Halti verkkokaupan palautusprosessi

 

1) Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavaan siistiin pakkaukseen.

2) Liitä palautukseen paketin mukana tullut palautuslomake täytettynä.

3) Valmistele palautus.

Vaihtoehto 1: Luo paketille Helposti-koodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti tai OmaPosti-sovelluksessa. Helposti-koodin saat paketin alkuperäisellä JJFI-tunnuksella. Kirjoita Helposti-koodi pakettiin ja vie paketti pakettiautomaattiin tai Postin palvelupisteeseen.

Vaihtoehto 2: Palauta paketti Postin palvelupisteen kautta käyttämällä Haltin sopimustunnusta 644821.

4) Ota talteen paketin seurantatunnus ja/tai kuitti tositteeksi palauttamisesta.

 

Maksun palautus

Tuotteesta maksamasi hinta palautetaan sinulle samalla maksutavalla, jota olet alun perin käyttänyt. Kun palautuksesi on vastaanotettu ja hyvitetty, saat viipymättä tiedon asiasta sähköpostiisi.

Mikäli valitsit maksutavaksi laskun ja palautit koko tilauksen, sinun ei tarvitse maksaa laskua. Jos palautit vain osan tuotteista, silloin alkuperäisestä laskusta maksetaan pidettyjen tuotteiden hinta.

Palautuksen ehdot

1. Tilaus tulee peruuttaa myyntiehtojen mukaisesti palauttamalla tuote TAI ilmoittamalla palautuksesta kirjallisesti Haltille viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta

2. Tuote on käyttämätön ja myyntikuntoinen

3. Tuote on siinä kunnossa, jossa ostaja sen vastaanotti ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat ovat tallella ja riippulaput kiinnitettyinä

4. Tuote on pakattu alkuperäiseen pakkaukseensa tai vastaavalla tavalla

5. Tuote on tilattu Haltin verkkokaupasta

 

Vaihtaminen

Verkkokaupassamme ei ole vaihtomahdollisuutta. Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, palauta tuote palautusohjeiden mukaisesti ja tee haluamastasi tuotteesta kokonaan uusi tilaus. Jos olet epävarma koostasi, suosittelemme tilaamaan kaksi kokoa. Huomioithan, että tuotteen hinta on aina verkkokaupassa sillä hetkellä voimassa oleva hinta eikä tilaukselle voida tehdä hyvityksiä jälkikäteen. Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi.

 

Viallinen tai väärä tuote

Jos havaitset tuotteessamme laatuvirheen, olemme toimittaneet sinulle väärän tuotteen tai tuote on vahingoittunut kuljetuksessa, pyydämme sinua ottamaan mahdollisimman pian yhteyttä Haltin asiakaspalveluun. Liitä reklamaation mukaan tilausnumero sekä selvitys viasta.

 

Virhe tilauksessa

Jos huomaat, että olet tilannut väärän tuotteen tai koon, tilauksen voi perua jos sitä ei ole ehditty käsittelemään varastolla. Tee uusi tilaus ja jos tilausta ei ole ehditty peruuttaa, niin palauta väärä tuote normaalilla palautusprosessilla. 

 

Lahjakortti

Voiko lahjakortin vaihtaa rahaksi?

Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi. Jos palautat tuotteet ja olet käyttänyt maksutapana lahjakorttia, teemme hyvityksen uudella lahjakortilla, jonka saat sähköpostiisi. Lahjakortilla maksettaessa osapalautus on myös mahdollista. 

Voinko peruuttaa lahjakortin?

Kyllä, sinulla on 14 päivän oikeus peruuttaa kauppa mikäli lahjakorttia ei ole käytetty tai osaa siitä. Ota yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@halti.fi. Liitä mukaan seuravat tiedot: tilausnumero, nimi, sähköpostiosoite.