REKLAMAATIOT

OHJEET REKLAMAATION TEKEMISEEN

Saitko viallisen tuotteen?

Halti-tuotteet valmistetaan ihmisiä ja luontoa kunnioittaen, kestämään aikaa ja käyttöä. Tältä sivulta löydät ohjeet miten tehdä reklamaatio Haltille. Suosittelemme aina ensin kääntymään sen liikkeen puoleen, josta tuote on ostettu, jotta reklamaatio saadaan käsiteltyä mahdollisimman nopeasti. Alta löydät usein kysyttyjä kysymyksiä reklamaatioihin sekä ohjeet reklamaatioilmoituksen tekemiseen.

Luethan huolella alla olevat ohjeet ja sisällytät ne reklamaatioilmoitukseen, jotta voimme auttaa sinua mahdollisimman nopeasti!

Usein kysytyt kysymykset reklamaatioista

Minkälainen takuu Halti-tuotteilla on?

Kaikilla Halti-tuotteilla on vuoden (1) materiaali- ja valmistevirhetakuu ostopäivästä alkaen. Lisätietoja täällä.

Ostin tuotteen Haltin verkkokaupasta. Minne osoitan reklamaationi?

Jos ostit tuotteen Haltin verkkokaupasta reklamaatio ohjataan Haltin asiakaspalveluun. Yhteystiedot ja ohjeet löydät alta.

Ostin tuotteen jälleenmyyjältä. Minne osoitan reklamaation?

Jälleenmyyjältä ostetut tuotteet tulee ensisijaisesti reklamoida siihen myymälään, josta tuote on hankittu.

Voinko tehdä reklamaation Halti-myymälään?

Jos olet ostanut tuotteen Haltin myymälästä, voit tehdä reklamaation myymälässä. Haltin myymälöissä ei voida käsitellä verkkokaupasta tai jälleenmyyjien kautta ostettujen tuotteiden reklamaatioita.

Tilasin verkkokaupasta ja sain väärän tuotteen, mitä teen?

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu@halti.fi. Kerrothan ystävällisesti viestissä tarkan kuvauksen toimitusvirheestä sekä tilausnumerosi.

Täytä tämän jälkeen tilauksen yhteydessä saamasi palautuslomake ja kirjoita palautuslomakkeeseen, että olet saanut väärän tuotteen. Käsittelemme toimitusvirheet pikaisesti ja pyrimme saamaan sinulle oikeat tuotteet mahdollisimman nopeasti.

Reklamaatioilmoitus

Ilmoitathan meille reklamaatiosta mahdollisimman pian huomattuasi vian tuotteessa. Alla on listattu tiedot, jotka reklamaatioilmoituksen tulee sisältää, jotta pääsemme aloittamaan käsittelyn ja tutkimaan tuotteen virhettä sekä ratkaisemaan asian mahdollisimman nopeasti, jotta saat tuotteen uudelleen käyttön.

- Verkkokaupan tilausnumero (löydät sen esim. tilausvahvistuksesta)
- Reklamoitava tuote (nimi tai tuotenumero XXX-XXXX joka löytyy esim. tuotteen pesulapusta tai tilausvahvistuksesta)
- Mahdollisimman tarkka sanallinen kuvaus virheestä jota reklamaatio koskee
- Kuva, jossa näkyy reklamoitava virhe.

Hyvät kuvat ja sanalliset kuvailut nopeuttavat reklamaation käsittelyä huomattavasti!

- Tiedot onko tuotetta käytetty ja jos on, niin miten paljon
- Omat, ajantasaiset yhteystietosi (nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite)

Lähetä reklamaatio sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@halti.fi. Kaikki reklamaatiot käsitellään sähköpostitse ja asiakaspalvelumme vastaa sinulle sähköpostitse mahdollisimman pian.