Takuuseen ja reklamaatioon liittyvät kysymykset

Takuu

Minkälainen takuu Haltin tuotteissa on?

Kaikilla tuotteillamme on vuoden (1) materiaali- sekä valmistevirhetakuu ostopäivästä alkaen.

Reklamaatio

Jälleenmyyjältä ostamani tuote hajosi. Mitä teen?

Reklamaatiotapauksissa tulee aina heti ottaa yhteyttä tuotteen myyneeseen kauppaan, mikäli tuotteen ostopäivästä on kulunut korkeintaan yksi (1) vuosi. Halti hyvittää tuotteen kaupalle ja kauppa puolestaan hyvittää kuluttajalle tuotteen hinnan tai antaa korvaavan tuotteen. Kuitti tai kopio tiliotteesta toimii takuutodistuksena ja tositteena maksetusta summasta.

Kuluttajalle kuitti ei ole pakollinen, mutta mikäli kuittia tai muuta ostotodistusta ei ole esittää, jälleenmyyjä on velvollinen hyvittämään alimman hinnan, jolla tuotetta on liikkeessä myyty. Vain tässä tapauksessa, jälleenmyyjällä on oikeus suorittaa hyvitys lahjakortilla.

Verkkokaupasta ostamani tuote hajosi. Miten toimin?

Heti kun huomaat, että tuote on hajonnut ja ostotapahtumasta on alle yksi (1) vuosi, ole ystävällisesti meihin yhteydessä täyttämällä yhteydenottolomake. Täytä lomakkeeseen tilausnumerosi, yhteystietosi ja liitä kuva rikki menneestä kohdasta.

Toimitusvirhe

Sain väärät tuotteet. Mitä teen?

Tällaisissa tilanteissa kannattaa ilmoittaa asiasta meille täyttämällä yhteydenottolomake. Täytä tämän jälkeen tilauksen yhteydessä saamasi palautuslomake ja palautuksen syyhyn kannattaa kirjoittaa, että olet saanut väärän tuotteen. Käsittelemme toimitusvirheet pikaisesti ja pyrimme saamaan sinulle oikeat tuotteet mahdollisimman nopeasti.